עורך דינו של המפכ"ל: "היה ברור שיזומן לעדות נוספת"

    אסתי פלד No Comments on עורך דינו של המפכ"ל: "היה ברור שיזומן לעדות נוספת"

    המפכ"ל הגיע אחרי שנתיים שלא היה מפכ"ל ולא היו תקציבי מדינה. תראו את תוצאות המהלכים שהוא מקדם כעת בעוד שנתיים" | "מכתב האזהרה לא מולי אבל שים לב שכתוב בו שהמפכ"ל אישר את התוכנית המבצעית שהייתה מאושרת כל שנה"

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד אלירם בקל, המייצג את המפכ"ל בוועדת מירון לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" על סערת מכתבי האזהרה של הוועדה לחקירת אסון מירון: "אין ספק שהמשטרה מילאה תפקיד משמעותי במירון ולכן היה די ברור שהוא יזומן לעדות נוספת. עכשיו מגיע תורם של עורכי הדין וחקירות נגדיות. אני רוצה להזכיר שהמפכ"ל הגיע אחרי שנתיים שלא היה מפכ"ל, לא היו תקציבי מדינה. אתם תראו את תוצאות המהלכים שהוא מקדם כעת בעוד שנתיים".

    מכתב האזהרה לא מולי אבל שים לב שכתוב בו שהמפכ"ל אישר את התוכנית המבצעית שהייתה מאושרת כל שנה. זוהי התוכנית והמודל של המשטרה לגבי כל אירוע המוני. הממשלה קיבלה החלטות ב-2020 שההר ייסגר והציבור לא הגיע. ב-2021 השרים קראו לציבור לבוא כי ההר פתוח אבל למשטרה אין אישור להגביל קהל, זה צריך להיות ביוזמת הממשלה, מי שהיה צריך לחתום על זה היה ראש הממשלה אז – בנימין נתניהו.

    עורך הדין המייצג את המפכ"ל יעקב רנ"צ שבתאי סיים את הראיון: "ברור שצריך להסיק מסקנות, המשטרה פעלה מיד על פי הנחיות הוועדה שבדיעבד הסתברו בחלקן כהמלצות טובות, חלקן פחות. אבל נצטרך להיעזר ולעבוד גם על ידי ניסוי וטעייה"



    0 תגובות